Müşteri Memnuniyeti

Değerli Müşterilerimiz BCC'de İstek, Öneri, Dilek ve Şikâyetleriniz İçin Nasıl Bir Yol İzleyebilir Siniz?

BCC’de siz değerli müşterilerimize şikâyetin nasıl ve nerede alınacağına dair bilgiyi iletmek istiyoruz.


Erişilebilirlik: Siz değerli müşterilerimiz bizlere 444 83 02 numaralı hattı arayarak telefonla veya e-posta (info@bcccatering.com.tr) göndererek ulaşabilirsiniz. Sizler tarafından gelen bu değerli bilgiler Çağrı Merkezi Müşteri Hizmetleri(MH) tarafından CRM programına girilmektedir. Müşteri Hizmetleri sizler ile iletişime geçerek detaylı bilgiyi almakta ve ön bilgilendirme sağlanmaktadır. Sonrasında en geç 48 saat içerisinde şikayetler için gerekli çalışmalar yapılarak sizlere dönüş sağlanmaktadır.


Cevap verebilirlik: BCC Toplu Yemek müşterileri için karşılıklı iletişim ortamında hızlı ve özgün çözümler üretmek, şikâyetleri etkili ve verimli bir şekilde ele alarak cevaplandırmak, şikâyetlerin gizliliğini korumak, personel ve müşterilerine müşteri şikâyetlerinin ele alınması konusunun önemini sağlamak için gerekli çalışmaları planlamakta ve uygulamaktadır. Talepler öncelik sırasına, oluşma sıklığına ve ciddiyetine göre durumu araştırmak için her türlü makul çaba sarf edilmektedir. Mümkün olduğunca kısa bir zamanda, şikâyetin etkili bir çözüme ulaştırılmasını amaçlayan bir tarzda konu ele alınmaktadır. BCC, bütün iç ve dış kaynaklı makul çözüm yolları tükenene veya sizlerin memnuniyeti sağlanana kadar şikâyeti izlemektedir.


Objektiflik: Her bir ileti, adil, objektif ve tarafsız olarak değerlendirilmektedir.


Ücretler: Çağrı Merkezi kullanımı sizler için ücretsiz olup, her daim ulaşılabilir şekilde çalışmaktadır.


Gizlilik: Kişisel bilgileriniz sadece kuruluş içerisinde şikâyetin ele alınması amacıyla elde edilebilir şekildedir, sizler bu durumun açıklanmasına açıkça rıza göstermedikçe, bu bilgiler CRM programında saklı kalmaktadır.


Müşteri Odaklı Yaklaşım: Sizler tarafından iletilen şikâyetler geri bildirime açık şekildedir, BCC yaptığı işlemleri şikâyetin iletilmesinden sonraki tüm aşamalarda sizler ile paylaşmakta ve müşteri odaklı bir yaklaşım sergilemektedir.